در نشست مدیران شرکت های هلدینگ سمگا مطرح شد:

تندیس باید به یک برند ساختمانی خوش نامِ ملی تبدیل شود.

رئیس گروه مالی گردشکری در نشست مدیران هلدینگ سمگا با تیین اولویت ها و سیاست گذاری های این هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه گفت: شرکت تندیس تجارت باختر بعنوان بازوی عمرانی گروه مالی گردشگری ، باید به یک برند ساختمانی خوشنام در سطح ملی تبدیل شود.                               

به گزارش روابط عمومی شرکت تندیس تجارت باختر ، مهدی جهانگیری تاکید کرد: شرکت تندیس تجارت باختر برای رسیدن به این هدف باید علاوه بر دستیابی به رتبه های سازمانی لازم ، در ساختار خود بازنگری کرده و با افزایش ظرفیت و توان فنی و مهندسی خود به یک شرکت کاملا چابک از نظر فنی و مهندسی تبدیل شود.                                                                                              

رئیس گروه مالی گردشگری با اشاره به خلاء یک برند ساختمانی در حوزه ساخت گفت: امروز شرکت تندیس تجارت باختر با توجه به پروژه هایی که انجام داده است می تواند با استفاده از ظرفیت های گروه مالی گردشگری ، از جمله بانک گردشگری و شرکت مرکز مطالعات و تحقیقات به عنوان سه ضلع یک مثلث کاملا اقتصادی در بحث طراحی ، پشتیبانی مالی و اجرا ، علاوه بر انجام تمام فعالیت های عمرانی گروه مالی گردشگری ، در بیرون از مجموعه هم فعالیت کند.                                                   

مهدی جهانگیری با اشاره به سوابق و تجربیات مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر گفت: از آقای کتانباف انتظار می رود با بکارگیری دانش و تجربیات موثر خود ، علاوه بر تامین نیاز های عمرانی گروه مالی گردشگری ، با فعالیت در خارج از مجموعه گروه ، شرکت تندیس تجارت باختر را بعنوان یک برند فنی و مهندسی خوشنام در سطح کشور معرفی کند.                                                                              

نشست مدیران شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا ) با حضور مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری ، و اسفندیار حیدری پور مدیرعامل این هلدینگ در روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۰ در هتل فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار و  شرکت های زیر مجموعه  گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.                                                                                    

 

تاریخ انتشار : 1399/04/07