دکتر مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری در روز چهارشنبه یکم اسفندماه از پروژه مجموعه اقامتی تجاری و تفریحی هتل سیرجان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر حیدری پور مدیرعامل هلدینگ شرگت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) ، آقای دکتر خامی مدیرعامل بانک گردشگری، آقای زیدآبادی مدیرعامل شرکت پارس زیگورات ،  آقای مهندس کاکاخانی مدیرعامل و مهندس عرب نژاد عضو هیئت مدیره شرکت تندیس تجارت باختر رئیس گروه مالی گردشگری را همراهی می کردند.

مهندس عبدالله پور سرپرست کارگاه مجموعه اقامتی تجاری و تفریحی هتل سیرجان  گزارشی از اقدامات صورت گرفته را به دکتر جهانگیری و هیئت همراه ارائه کردند. مجموعه اقامتی تجاری و تفریحی هتل سیرجان در زمینی به مساحت ۳۴ هزار مترمربع و با زیربنای ۶۷ هزارمتر مربع با امکاناتی نظیر هتل ۴ ستاره ، مرکز خرید ، هایپر مارکت ، تالار پذیرایی،سالن های ورزشی، همایش، نمایشگاهی، رستوران ، فود کورت و کافی شاپ در حال احداث می باشد.

پروژه در ۵  بلوک از« A» تا « E» ساخته می شود که بلوک« A »مربوط به هتل و چهار بلوک دیگر تجاری و تفریحی میباشد. از جذابیت های طرح مذکور می توان به قرار گرفتن در مسیر اصلی ترانزیت ، وجود جاذبه ای تاریخی و فرهنگی متنوع در استان کرمان ، طراحی و کاربری منحصر به فرد موقعیت صنعتی شهر سیرجان و نیاز به اسکان مناسب مهمان های تجاری را نام برد.

در حاشیه این دیدار دکتر جهانگیری با کارکنان پروژه عکس یادگاری دسته جمعی گرفتند.

برای دیدن عکس های بیشتری از این بازدید به گالری سایت مراجعه فرمایید.

تاریخ انتشار : 1397/12/04