نشست مدیران ارشد گروه مالی گردشگری روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه در محل هتل‌‌ فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری در این نشست که با حضور ریاست گروه مالی گردشگری، مدیران ارشد این هلدینگ و مدیران عامل شرکت‌های عضو برگزار شد؛ وضعیت هلدینگ‌ها و شرکت‌های گروه، روند پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا و برنامه‌های آتی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌ها گزارشی از وضعیت کار خود ارائه دادند.
در این جلسه پس از ارائه شرح فعالیت‌ هلدینگ‌های پنج‌گانه گروه مالی گردشگری توسط مدیران و بحث و تبادل نظر در این خصوص، رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به توان مناسب گروه مالی گردشگری در عرصه‌ فعالیت‌های اقتصادی بر ضرورت فعالیت و تولید مولد در کشور تاکید کرد.
دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دولت آمریکا و رییس جمهور مغرور آن لزوم تلاش همگانی برای بهبود و رونق تولید در کشور را وظیفه‌ای همگانی دانست.
وی اصلاح رویه‌ها در شرکت‌های اقتصادی کم‌بازده و توجه به تولید بهینه و سو‌آفرینی در گروه مالی گردشگری را عنصری حیاتی برای پیشرفت مجموعه تعریف و آن را ضرورتی مهم برای همه شرکت‌ها در شرایط کنونی کشور عنوان کرد.
رئیس گروه مالی گردشگری با اشاره به تحقق بسیاری از سیاست‌های کوتاه‌مدت گروه مالی گفت” خوشبختانه گروه مالی گردشگری در طول یک‌سال گذشته در بسیاری از پروژه‌های خود با پیشرفت محسوس و کارامد نسبت به گذشته مواجه بوده است و این امر به دلیل تلاش و کوشش مدیران و کارکنان مجموعه‌های مختلف و توجه به امر دانش فنی و نظم سیستمی بوده که البته نیازمند استمرار است”.
جهانگیری فعالیت گروه مالی گردشگری در بسیاری حوزه‌ها همچون صنعت فولاد و ایجاد زنجیره کامل محصول را حرکتی ارزنده دانست و آن را گامی مهم در توسعه اشتغال پایدار همسو با سیاست‌های اقتصادی زیربنایی در کشور و به نوعی بزرگترین خدمت به مردم دانست.
رئیس گروه مالی گردشگری در پایان این نشست با ابراز امیدواری نسبت به آینده پروژه‌های بزرگ گروه مالی بر لزوم توجه به روزآوری فنی، گزارش حسابرسی دقیق مالی و بهره‌وری اقتصادی در همه لایه‌‌های هلدینگ‌ها در مجموعه تاکید و آن را لازمه فعالیت اقتصادی کارامد و شفاف برای حرکت رو به جلو عنوان نمود.

تاریخ انتشار : 1397/09/15